معاون بهداشتی:
بیمارستان کرونای ایلام به حالت عادی بازگشت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیمارستان کرونای ایلام با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه ستاد کرونای استان به حالت عادی بازگشته است کما اینکه بسیاری از استان ها هم چنین کاری انجام داده اند....