توزیع روزانه ۷۰۰ فقره گذرنامه در ایلام
مدیرکل پست استان ایلام گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه زیارتی و دائمی برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در این استان توزیع شده است.
به گززارش خبرنگار فریاد، صادق غلامی اظهار داشت: پست استان ایلام در ایام اربعین حسینی علاوه بر راهاندازی سرویس "پست یافته" در پایانه مرز بینالمللی مهران به منظور شناسایی، دریافت، ثبت در سامانه و تحویل اسناد، مدارک و اشیای مفقود شده به زائران با تمامی توان و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خود توانست روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه زیارتی و دائمی را نیز برای تشرف به موقع زوار عتبات عالیات و سفر اربعین توزیع کند.
وی با اشاره به اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامههای زائران اربعین به منظور خدماترسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، افزود: تمامی ادارههای پست شهرستانها و نواحی پستی ایلام با افزایش شیفتهای کاری آماده پاسخگویی به زائران اربعین و در روزهای تعطیل نیز آماده توزیع و تحویل گذرنامهها بود.
مدیرکل پست استان ایلام یادآور شد: در این ایام تعداد باجههای پاسخگویی در نواحی پستی استان با تعیین شیفتهای عصرگاهی برای پیگیری درخواست گذرنامه متقاضیان افزایش یافت.
غلامی با بیان اینکه گم شدن اشیا و لوازم زائران یکی از مهمترین دغدغهها و نگرانیهای آنها در طول سفر است، اضافه کرد: با ارتقای سامانه "پست یافته" و افزایش قابلیتهای این خدمت پستی در موکب انصارالحسین(ع) مستقر در مرز مهران زائران توانستند اسناد و لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت کنند.
وی از ثبت بیش از ۵۰۰ فقره استاد و مدارک گمشده در سامانه الکترونیکی پست یافته در ایام اربعین خبر داد و گفت: در این ایام سامانه پاسخگویی ۱۹۳ و تمامی خطوط ارتباطی پست استان به منظور خدماترسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هماستانیهای گرامی، آماده پاسخگویی به سوالات مردم بود.
وی با اشاره به اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامههای زائران اربعین به منظور خدماترسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، افزود: تمامی ادارههای پست شهرستانها و نواحی پستی ایلام با افزایش شیفتهای کاری آماده پاسخگویی به زائران اربعین و در روزهای تعطیل نیز آماده توزیع و تحویل گذرنامهها بود.
مدیرکل پست استان ایلام یادآور شد: در این ایام تعداد باجههای پاسخگویی در نواحی پستی استان با تعیین شیفتهای عصرگاهی برای پیگیری درخواست گذرنامه متقاضیان افزایش یافت.
غلامی با بیان اینکه گم شدن اشیا و لوازم زائران یکی از مهمترین دغدغهها و نگرانیهای آنها در طول سفر است، اضافه کرد: با ارتقای سامانه "پست یافته" و افزایش قابلیتهای این خدمت پستی در موکب انصارالحسین(ع) مستقر در مرز مهران زائران توانستند اسناد و لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت کنند.
وی از ثبت بیش از ۵۰۰ فقره استاد و مدارک گمشده در سامانه الکترونیکی پست یافته در ایام اربعین خبر داد و گفت: در این ایام سامانه پاسخگویی ۱۹۳ و تمامی خطوط ارتباطی پست استان به منظور خدماترسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هماستانیهای گرامی، آماده پاسخگویی به سوالات مردم بود.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت:11:15